Neden 3 aylık bebekle çıktın diyenler kaynanam kanser hastası hiç göremedi cocuğu o yüzden özel arabayla gittik geldik bende cok karşıyım böyle şeyler ek gıdaya geçse bile yedirmeyeceğim bişey ama ilk defa gitmiştik ne dersem diyim yedirdiler bundam sonra al yedir dediler ama asla yedirmem zaten sütüm yetmiyor yetmese bile yoğurt danino yedireceğimr mama alır içiririm Kİ mamaya bile mecbur olmadıkça karşıyım.anlayışlı yorumlarınız için teşekkür ederim