Rukeneylul canım bende doğduğundan beri bez değiştiriyorum ilk molfixle başladım çok kalın ve sızdırdığı için BİM’in bezimi aldım o da acayip pişirdi sleepy sensitive aldım ona da güç yettirebildim ne temiz çamaşır şuna canbebe kullanıyorum hem incecik hem hesaplı hem de pişik sorunu yaşamıyorum tavsiye ederim minies te canbebe nin markası onu da deneyebilirsiniz