Egemcanim Arkadaşlar bu konuda çok post açtım gebelikten sonra sekerim düşmedi diye gebelikten sonra sekeri geç düşen var mı 6 ay 8 ay gibi kimisi 6 aydan sonra düşer dedi çok üzülüyorum bu konuya hala gecer mi diye umut etmek istiyorum :((((
SerifeTK Egemcanim ben gebelikten sonra birkaç gün ölçtüm normaldi. 5 ay sonra dün yemekten 1 saat sonra bir ölçeyim dedim bu aralar çok başım ağrıyordu 186 çıktı tokluk. Ben şok oldum. Neden böyle oldu anlamadım. 🤷🏻♀️ Gebelikten önce şekerim vardı desem kan tahlillerinde hep baktırmışım normal. Gebelikten sonra da normal seyrediyordu şimdi neden böyle oldu bilmiyorum.
Egemcanim SerifeTK ben doğum yapalı 7 ay oldu geçen ölçtüm hala yüksekti cihazda doktora gittim tahlil verdim normal dedi ama dikkat etmek gerekiyormus ama yemekten 2 saat sonra ölçün hamilelikte 1 saat sonra bakılıyor
SerifeTK Egemcanim evet ben de kendim cihazda ölçtüğümde yüksek çıkıyor. Gebelikten sonra yemekten 2 saat sonra ölçmek gerekiyormuş o zaman sınıra yakın çıkıyor evet ama ben yine de tedirgin oldum kalıcı olacak diye. 😕 Size de çok geçmiş olsun. Sizin değerler nasıl çıkıyor?