Merhabalar güzel anneler 🌷 kızım 2. Kere idrar yolu enfeksiyonu geçirdi hemen hemen bütün organlarına bakıldı bugün bir sorun çıkmadı çok şükür doktor kakasından olabileceğini söyledi kültür sonucumuz henüz çıkmadı üreme var mı bilmiyorum. Ama neden olur ona da anlam veremiyorum. Acaba böyle şeyler sütten bebeğe falan geçiyor mu? Sorunu kendimde aramaya başladım artık 🤷