Benim kizim da hep aranir. Doymuyor mu acaba diye düşünürdüm. Doktoru kilo alimi iyi dedi. Emme refleksinden dolayi aranirmis.. ben doyurduktan sonra emzik vermeyi denedim. Memeye yakin emziklerden philips aventin. Ara sira kullaniyoruz. Ama ben sütüm artsin temasimiz hic kesilmesin diye her arandigindan emziriyorum. 🙄