Merhaba sevgili anneler. Bebeğimin çoklu besin alerjisi var. Zaten tek göğüs emziriyordum sütüm iyice azalmaya başladı diyetle birlikte. Bugün bebeğimin kakasinda yine kan görme ve aşırı gazdan çok huysuz huzursuz olması nedeniyle hastaneye götürdük. Doktor kilosunu görünce şaşırdı çünkü 4.ayinda 8200 olan bebek 6 buçuk aylik ve 7900′a düşmüş gittikçe kilo kaybediyor ve boyu uzamamis 4.aydan bu yana. Çok üzüldüm çünkü hiç doymamış hep açmış meğer. Doktorumuz bugün bize pregomin as raporlu mama yazdi. Bu mamayla toparlanır mi alerji mamaları kilo aldırmıyor diyorlar amacim cok kilolu olması değil yalnızca kilo kaybetmemesi ve alması gerektigi kadar alması. Bu mamayı kullanan anneler ne şekilde kullanıyorsunuz memnun musunuz ve çocuklarınız bu mamayla toparlandı mi gelişim olarak. Yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏