s_koc Kızlar merhaba, 9 günlük bebeğim tek göğsü 8 dk emip bırakıyor sonra da uyuyakalıyor. Öyle iki meme 15 dk hiç görmedik imkansız gibi geliyor. Böyle olan var mı? Kaka çiş yapıyor, süt yetersiz gelir diye korkuyorum
Zeyzey06 s_koc 1 margarin ağırlığınca cisli bez 1t bozuk para buyuklugunde tuvalet doydugu anlamina gelir. Ama tuvaletini 4 5 gun yapmayabilir. Bide her beslenmede tek meme emzirki yagli sutunu alsin. Doyduktan sonra diger memeni tattır. 2. Emzirmede tatigin memeni emzir.🥰
Sunay10 s_koc uyandır canım benimkide uyuya kalıyordu sarılık oldu şimdi geçiyor çok şükür ama 2 saate uyandırıp 15 dk bir göğüs sonra diğerini verdim
Arslaninannesiii Güzel günlerde büyüsün inşallah🌺 Doyup doymadığını anlayamayız belki ama iyi beslendiğini kakalı çişli bezlerden anlarız günde 6-7 den fazla kakalı çişli bez alıyorsan güzel besleniyordur, iki meme arasında geçiş yaparken bi altını açarsan belki uyanır kuzum ben öyle yapıyorum
s_koc Arslaninannesiii çok teşekkür ederiz🥰evet o sayıda kakalı çişli bez sayımız bu kadar oluyor. Kaka genelde oluyor ama çiş oluyor mu anlamıyorum kaka değil çiş önemli diyen var doğru mu? Acemi anneyim henüz pek bilmiyorum😞 sarılığımız olduğu için uykumuz çok ağır diğer memeye geçiremiyorum😞
s_koc Zeyzey06 keşke tattırabilsem 😞 sarılığı olduğu için biraz fazla uyuyor. Hemen yoruluyor. Tek meme davul gibi şişiyor her emzirme sonrası boşaltamadığı için
Arslaninannesiii s_koc Kuzum ben sleepy kullanıyorum çizgi sarıdan maviye dönünce çiş yapmış demek oluyor fikir olsun kullanırsan
Zeyzey06 s_koc Benim bebegimde sarılıktı ve 2.5 ay surdu seni iyi anliyorum. 2.5 ay hep memede gezdirdim zor ve yorucu bi surec ama geciyor gun gelecek 30 40 dk aktif emecek ☺