Merhabalar herkese bugün hastaneye rota aşısı vurulmaya götürdüm oğlumu. 12 mayısta sağlık ocağında 2.ay aşıları vurulmaya gittiydik kilosun5700 çıktıydı bugün bir daha tarttılar 6diye düşündüydüm fakat 5200 geldi kilosu. Sıcaklardan dolayı az sıklıkla emiyor eskisine göre , sebebi bu mudur sizce ?