Dilekkkkkk Kızlar 14 gün önce sezeryan oldum çok şükür ağrı sızı yok hafif acı var ani hareket de ama dikişlerimin üzeri etrafı resmen taş kesti bi kaç gündür normal mş ? Morluk falan oldu biraz korktm misket gibi resmen taş boydan boya normal mi içten bişey olur mu korktm
Karides Dilekkkkkk Acimalar oluyor zaten uyusuktur o bolge, ve, hafif ustu. Ama, morarma, ve, sertlikler, neden, var, pek, anlayamadim
27zeynepasya Dilekkkkkk bnde 3 ay önce sezeryan oldum doktor bana sertlik olursa bizi haber dar et demişti yanlış hatırlamıyorsam🤔
Dilekkkkkk Karides bilmiyorum canım yani daha önce de yaşamadım bilinçsizim sertlik normal değil mi acaba :/
Burcutuna Sertlik normal canım bendede oldı sonra geçti ama eğer kafanda soru işaretleri varsa yinede doktoruna sormanı öneririm.bende sadece kırmızılığı ne zaman geçecek onu merak ediyorum 2 ay olacak nerdeyse doğum yapalı.