yavrusununannesii Sol arka belim kaburganin olduğu taraf doğumdan beri ağrıyor zar zor emziryrm sezeryan doğum yaptm neden acaba
s_koc yavrusununannesii ben epidural sezeryan oldum benim de çok ağrıyor. Emzirmeyle iyice arttı. Normal galiba ağrı kesici alıyorum ben. Doğumdan sonraki Kaçıncı gündesiniz
ZyNpYigit yavrusununannesii yeni mi yaprbz bbde belden uyusmli yptm ilk zamnlr emzrirkn bnada oluidu 1 hftafrln srdu gcti nsela bzwn hafif seklde igne yerlerm agriio oluo yni boyle aralr arads tkmyn