Arkadaşlar merhaba doğum yapalı 3 buçuk ay oldu dün gece çok özür dileyerek söylüyorum ilişkiden sonra kanama geldi ama rengi ilk kirmiZi sonrası açık pembe renkti sabah kalktığımda hiç bsy yoktu adet mi goruyorum yoksa yerlesme kanaması falan mı 2 ci bebeğim zaten hamilelikten korkuyorum doğum sonrasi ilk adetinizn rengi neydi ve miktarı nasıldı lutfen cevaplarmsnz?