Kubra_2019 Benim kızım 7 ay 15 günlük kurufasulye yesem sorun yaşar miyim çok korkuyorum. Sizler ne zaman yemeye başladınız
Kubra_2019 Kubra_2019 doğduğun da kolikti, çok şükür o dönemleri atlattık gaz sorunumuz kalmadı su anda.
Busraninannesi Kubra_2019 ben 40 i çıkana kadar yemedim canım sonra yedim az qazi oldu biogia damlası verdim geçti şimdi kızım 4 aylık 1 aydır qaz ilacı bile vermiyorum alıştı artık
kutsaltiramisu Kubra_2019 bebeğim 7 ay 11 günlük geçen hafta ilk defa yedim. Hiçbir sorun yaşamadık 😊
Egynazim Busraninannesi aynen bende sizin gibi yaptım hala arar yiyorum ama tabi 3 kere kaynatıp suyunu süzüyorum daha az gaz yapıyor ☺️
Kubra_2019 kutsaltiramisu bugün deneyim inşallah o zaman çok özledim desem yeridir. Nohut da aynı şekildesiniz.
Busraninannesi Egynazim bende canım kaynatın suyunu atiyorum Kubra_2019 bizimki de qazliydi ama Arkadaşım dediki şimdiden alıştır hem ben suyunu kaynatib süzüyordum o zaman qazi az oluyordu
Kubra_2019 Mom567 Umarım düzelir ben tükettim yorumlara bakaraktan inşallah bizim de bu gecemiz rahat gecer
Pnarr_ Kubra_2019 ben 2 aydan sonra yemeye başladım kimyon atıyordum tabağıma birde yemekten sonra hergün 2 çay kaşığı kimyon bir çay bardağı sıcak suya koyuyordum ılıyınca içiyordum gaz olmuyordu ☺️