Dorukum Anneler 2 numaraya ne zaman geçiş yapıyoruz 5 bitip 6 ya girerken mi 6 bitip 7 ye girerken mi
aynur90 Dorukum biz 6 ay 7 günlüğüz 13 haziranda 7 olucak hala 1 numara kullanıyoruz 6.ayımız bitince geçmeyi düşünüyorum 2 numaraya
Drycyln Valla ben 4 kilo olunca 2 numaraya başladım. Prima premium kullanıyorum . Önceden kakasi sürekli taşıyordu. Şimdi çok rahatız . Mevcut kilomuz 5 e yakın .
Oznurpanya Bebeğim şuan 3 aylık geceleri çok sık uyanıyor sürekli kalkıp mama hazırlamak çok zor geliyor 🥺 büyük biberonla mama yapıp saklıyabileceğim bi termos var mı acaba ? önerisi olan var mı ?
Neib Oznurpanya öyle oluyor mu bilmiyorum canım🤷🏻♀️Önce aptamil alıyorduk onda 1 saat içinde tüketin diyordu şimdi SMA kullanıyoruz artan mamayı hemen dökün diyor bende hiç tutmam artsa bile dökerim korkumdan
Oznurpanya Neib evet bütün mamalarda o şekilde yazıyor ama ısısını aynı tutunca kullanılma süresi uzar bence yani öyle düşünüyorum 🙁