Dhmi çok gibi gelebilir ama bebek kendi belirliyor kusar zaten çok içerse.Bize de hep böyle dediler korkmuştuk bizimki bir de kustugunu bile içerdi 😆çok istahliydi hiç kusmazdı ama sonradan da hep 90 içti daha yeni 4 ay 7 günlük oldu 120 ye geçti ama değişiyor 90 120 arası ve hâlâ 2 saat huyundan vazgeçmedi 3 4 saat ne zaman olacak diye 4 gözle bekliyorum.