Arkadaslar , rahım duvarı kalınlasması olan var mı. Burda yazılan oncekı postları okudum ama pek bır sey yazılmamıs.
Başına gelen var mı ben ıkı ay kanama oldum doktora gıttım baktım gecmıyor. Rahım kalınlasması var dedı . Adet sokturucu verdı 12 gun kesıldı ılac bıttı gene basladı adetın 3 gunu gıttım hormon testı yaptık bır sey cıkmadı . Ve yc gundur cok yogun kanama oluyorum . Yasmın ılacı kullanacam sımdı uzun oldu kusura bakmayın
Neden kaynaklanıyormus bu rahım duvarı kalınlasması ???
yasmının verılme nedenını sormak ıstıyorum bırde . Şimdiden tesekkurler
Lütfen bu tarz soruları cevap verılsın ki bılgılenelım sadce kaynana vs postlarına yogunluk olmasın ya