Zeyno111 merhaba benim oğlumda 9 aylık doktora gitmiştik birkaç hafta önce ek gıda hakkında bişeyler sordu falan. Ama birde dedi ki çok emzirme dedi ek gıda yesin yoksa kilo kaybı olur dedi. Gece 4 5 saat emmesin dedi. Doktor sonuçta vardır Bi bildiği illaki ama içime çok sinmedi. Ki zaten yemeğini yiyo emmek istedi mi de emziriyorum. Yani çocuk meme diye mızlarken ben ağzına elmamı sokucam bilemedim 🤷♀️