Ayaz16 normal doğum diye direttim, oğlumun kafası büyük diye beklemedik 40+2 de suni sancı aldım. Açılmam 4 cmi geçmeyince ki oğlum kanala yerleşmişti ama ilerlemedi, 12 saatin sonunda sezeryana alındım. O süreçte de normal doğum yapmışçasına acı çektim. Hele ki birde sezeryan dikişlerimle o sancıyı çekmeye asla cesaret edemem. Valla siz iyi cesaretliymişsiniz ☺️ İnşallah istediğiniz gibi olur..