kbrgmss benimki de 4 buçuk aylık çok az çiş yapıyor bir de bezinde pembe lekeler oluyor emiyor ama yetmiyor mu anlamıyorum doktora götürdüm idrar tahlili verdik bakalım ne diyecek . Tabi bir de aşırı terliyor bütün sıvıyı o şekilde atıyor vücudundan herhalde 😢 kaç gündür kahroluyorum