anne15 [url=https://hizliresim.com/NAA5Ej][img]https://i.hizliresim.com/NAA5Ej.jpg[/img][/url] Bacagında hiç birşey yoktu güneşte bes dk tutmadım bacagında birden bu leke belirdi korktum hemen sardım bacaklarını . Güneşten oluştuğunu düşünüyorum geçer mi acaba ? Kremsizdi 😢 cok üzüldüm. Doktorumuza yazdım doğum lekesi dedi ama yoktu dedim sonradan oluşabilir takip et dedi ama hiç içime sinmedi doğum lekesi olma ihtimali. Basına gelen var mı anlayacak birisi ?
1prensAnnesii anne15 canım günes lekesine benziyor malum havalar çok sıcak ve bebeklerin vücudu da çok hassas çok ince tayt gibi bişey giydirin vücudu güneşle direk temas etmesin🤷♀️