Mevr Efemm ben yedim birçok kez hiç gaz yapmadı bebeğim 3,5 aylık ve gazlı bir bebek normalde. Önce az yiyin deneyin yapmazsa hunharca yersiniz ben gibi 😄
02Kaan12 Efemm valla ben bir çay kaşığı kadar 5 aylık oğluma suyunu içirdim çok bakıyordu yediklerimize ☺️ Bir sıkıntı olmadı çok abartmadan yiyin bir iki dilim birşey olmaz bence
Ceydakoruc Efemm ben bebeğim doğduğundan beri acı ekşi asitli demeden aklınıza gelebilicek herşeyi yiyip içiyorum hiç bir problem yaşamadım kızım 4 aylık🌺
Aryemus_3 Ceydakoruc ne güzel maşallah bende ne yiyecem şaşırıyorum yinede fena gazlı bebegim 50 günlük herkes ye diyo herseyide gazı olan oluyo
Babe Efemm Gecen yaz emziriyordum yemistim hep bi sorun yasamamistik.Herkes icin gecerli mi bilemiyorum tabi
Kvrckanne Efemm ben doğum yaptığım zaman yiyordum ama kesmek zorunda kaldım çünkü kızım da aşırı derece de pişik yapıyordu