Kızlar, bu gün ebe gaz damlası yazdı bebeğime. Nurse harveys colex. Günde 6 ölçek kullanıla biliyormuş. Bir ölçek de 5 ml miş. Bana fazla geldi o kadarı. Sizler nasıl kullanıyorsunuz bu ilacı? Damla şeklinde değil yani. Şırıngası var içinde, çekip veriliyor ağızdan. Yardımcı olurmusunuz bu konuda