ZeBeMe aynı gün doğmuş bebeklerimiz 😊 biz de bugün gittik aşıya, 400 gram almış sadece 😔 az aldığının farkındaydım da, ebe söyleyince çok canım sıkıldı. çıktığımızdan beri de inanılmaz huysuz, doğru düzgün emmedi yine. ne yapcam diye kara kara düşünüyorum 🤔