Mrvlshn55_ Benm kızım baya ateşlenmişti. 38.7 ye kadar çıkmıştı. Evinizde calpol bulundurun ateşi 38 i geçerse yarım çay kaşığı verırsınız. 3 gun yıkanmıyo denmiştir☺️ Bende aşıdan sonra kolunda kızarıklık vs bekledım ama kızım 3.5 aylık oldu kolunda iz yenı yenı cıkıyor. Kızarıklık yenı yenı var. İz cıkmazsa telaslanmayın. Bunda normalmiş çıkmadığı dönemde doktorumuza sormustum 1 1.5 ay sonra çıkar iz demişti öyle de oldu🧚🏻♂️ Sağlıkla büyütün bebişinizi 🐣