Eddaliko Kızlar merhaba yatak odamız cok küçük bu yüzden bu tarz bir sepet beşik almayı düşünüyorum.Ayrı olarak bebek odası da yapıcaz.Sizce bu sepet beşik kullanıslı olur mu kaç aya kadar yatırabilirim lütfen yardım🙏🏻♥️
Deletedmom30 Eddaliko bebekten bebeğe değişiyor. Ama ömrü çok kısa. İlla anne yanı almanız gerekiyorsa alın. Mecburen bir yatağa daha ihtiyaç duyacaksınız akabinde. 6. Ay diyen oluyor ama erken dönen bebek rahat edemiyor arkadaşım 3.5 aylıkken kenara ayırmıştı beşiği
Janss Eddaliko Çok kısa süreli kullanılıyor. Anne yanı beşikler var onlara bakabilirsiniz. En güzeli park yatak. Ara katı da var, uzun süre kullanılıyor. 🍭
Eddaliko Deletedmom30 canım nasıl olsa oda yapıcaz ya bundan direk odasına alsam cok küçük mü olur bebeğin odasını ayırmak için inan suan cok bilgisizim 😕🍀
Eddaliko Janss yerim cok dar canım malesef bu boyutlarda birşey alabilicem 😕 ama sanırım cok önerilmiyor😫 ne yapıcam bilmiyorum
Nurmry Eddaliko bence bir skntı olmaz benim kızımda 5-6 aydan sonra odasında yattı odası yatakodamızın dibindeydi ama
IkraAsel Eddaliko ben kullanıyorum odam küçük olduğu için almıştım öyle kullanışsız değil emin olun, ama bnde artı olarak park beşik aldım sadece kısa zamanlı kullanılabiliyor ama oda sıkıntısı olanlar için bnce çokta ideal 👍
Pamuk_seker Eddaliko ilk zamanlar sürekli yanında oluyor emmek için 7 8 ay ancak yatar verdiğin paraya değmez 😇
Eddaliko Pamuk_seker benim yanımda yatırmak için düşündüm zaten canım Anne yanı için sonra odasındaki yatagına alsam cok mu erken olur bebek için 🤷🏼♀️😨
Pamuk_seker Eddaliko ilk 6 ay yanında olur zaten canım gecici olarak kullanacaksan daha hesaplı birşey alabilirsin 😊
hira5bugra- Eddaliko benim bi arkadaş almıştı aldığıma pişman oldum demişti bebeği doğru dürüst yatmamış bile içimde bebekten bebeğe de değişir
hira5bugra- Eddaliko evet ya alıcaksan bunların biraz daha büyüğünü alabilirsin 2 yaşına kadar kullanılabilen beşikler oluyor
Eddaliko IkraAsel canım ben oda yapıcam zaten bundan da direk odasındaki bebek karyolasına yatırmayı düşünüyordum ama erken mi olur bilemedim 😟