Göğüs pedini genelde emzirme atleti giyiyorum yazın özellikle sütyendense takıyorum atlete hem uç belli etmiyor kolaylıkta . Kalkanları ilk ay kızım meme ucu yarası olmuştu o zaman kullandım 3-4 gün kremle beraber hem gece sütlerimde akmıyor haznesinde topluyor ben faydasını baya gördüm ama olmazsa olmaz değil bana göre yani ped şöyle sütünüz oldu aktı kıyafetten çıkması gözükmesi engelliyor onun için yani ama kalkanların amacı genelde sütü toplamak ve ğöğüs ucu yaralarında iyileşmede etkili olmasıdır