Smyy09 Merhaba güzel anneler bebeğimin bıgün tam kan sayımı vardı 8 aylık ama götüremedim cirüsten dolayı sadece aşısına götürmüştüm bi sıkıntı olur mu
Smyy09 Agg0207 bize de 8 aylıkken yazmış zaten doğduğunda aldılar sonra gene aldılar neden sürekli kan testi yapılıyor ben anlamadım
Smyy09 Ebruli101 bize de 8 aylıkken yazmış zaten doğduğunda aldılar sonra gene aldılar neden sürekli kan testi yapılıyor ben anlamadım
Ebruli101 Smyy09 değerlerine göre takviye yapılıyor canım bize kan ilacı verildi doğduğunda topuk kanı alınıyor herhangi bir hastalığı var mı ona bakılıyor
Smyy09 Ebruli101 ilk doğduğunda hastalığa bakılıyor dimi peki bunda neye bakıyorlar virüsten dolayı götüremedim aşı olmadıgı için de götürmedim açıkcası
Ebruli101 Smyy09 canım değerlerine bakılıyor rutin tahlil demir eksikliği var mı diğer vitaminleri ne durumda diye bakılıyor doktorun farklı bi şeyden şüphelenirse onları da ekler tabi
Smyy09 Ebruli101 anladım canım çok sağol da malesef götürmedim ben yaptırmadık yani sadece aşısına fötürüyorum şuan virüs var ve kan alımı için gitmedik aşı önemli olduğu için mecbur götürüyorum ama