mkr Lansanoh iyi geliyor ama katıldığım eğitimlerde hep kendi sütümüz iyi geliyor dediler gerçektende öyle.. Önce lansanoh sürdüm sonra az düzelme oldu ama her emzirmeden ve sağımdan sonra memenin ucunu sık çıkan sütü meme ucuna sür.Vazgeçme şakın her zaman yaparsan hiç çatlama sorunun olmuyor.Birde sadece ucunu emdirirsen çatlama ve acı oluyor.Olabildiğince ağzını kocaman açsın kahverengi bölge tamamen ağzında olsun ondan sonra emzir.İnşallah şifanı bulursun tez zamanda 🙏😘