Kızlar merhaba 3.5 aylık bebeğim var son 1 hafta 10 gündür gündüz 30 dakika en fazla 40 dakika uyuyor böyle olup da sonradan düzene giren var mı aranızda ınternette araştırdım bu şekilde uyanıp uyanınca 4.ayda uyku gerilemesine sebep olabilir ve gece her saat başı uyanırmis bu şekilde olupda geçen var mı