Drkebru Merhaba kızlar, Ay aşısını olmaya gittik hemşiremiz demir ilacı verdi sizler kullanıyor musunuz bu damlayı doktora götüremedim ya o yüzden burdan sormak istedim. Damlanın adı Vegaferon
Mom0870 Drkebru paraben var kuzum bence verme imkanın varsa sidefer önerdi doktorumuz süt alerjisi olduğu için kullanamadık ama sağlık ocağının verdiklerini beğenmiyorum ben
Ecemtt Drkebru ben kullanmıyorum içeriği pek iyi değil diye. Sidefer kullanıyorum hiçbir olumsuzluk yok
TalentedMom Drkebru ben de bu konuyla ilgili post açmıştım sağlık ocağının damlalarını pek önermiyorlar paraben oluyormuş içimde ben de bugün sidefer diye kan damlası aldım onu verdim
Merveazra Drkebru sidefer kullaniyordum bende cokta memnundum sonra iceriginde seker varmis bilmem ne burdada bestiron diyorlardi bestiron aldim ama tadi cok cok kotu cocuk icmiyor sidefer iyiydi aklinizda bulunsun
Ecemtt TalentedMom günde 1 aç karnına veriyorum sonrasında yarım saat 1 saat emzirmiyorum durdugu kadar bebek 5damla veriyorum ben ama o kiloya falan göre değişiyo sanırım
kutsaltiramisu İçinde paraben olduğu için kullanmadık bestiron kullanıyoruz 3 aydır içinde portakal aroması var çok seviyor ve içeriği en temiz olan bu. Sidefer de öneriyorlar.