ipek3 ah canım ben ne çektim Allah biliyor benim de öyleydi ben süt sıtmasına yakalandı ateşlendim antibiyotik kullandım bebeğim 20 günlükken hem damardan hem hap hem iğne vaşlahi çok zor atlattım. Doktor göğsünde süt kalmaması lazım dedi yoksa tekrar ateş yapar dedi artık makine aldık sürekli sağdım ama öyle böyle bir süt değildi ve hiçbirisi yemediğim halde öyleydi şuna bebeğim 10 aylık yine var yani tek süt içse doyar ama eskisi kadar rahatsız etmiyor artık bebek büyüdüğü için oda içiyor boşaltıyor