Kızlar 6 aylık bebeğim var. Kucak delisi bir dakika inmiyor hatta artik kucagimda dik bir sekilde uyuyor . Haliylr yemek ev oslri kaliyor. Yani kendimde rahatsiz oluyorum ama yapacak bir şeyin yok günde bir defa uzun uyuyor 3 saat gerisi yarımşar saat. Uyuyunca yapin diyeceksiniz ama 11 30 bazen daha geç uyuyor o uyuduğunda benimde halim kalmıyor he birde kızım 3 aylıkken emmeyi birakti. Sağıyorum haliyle o da cok zamanimi aliyor. Yeni eve tasindik burdada oyle olsun istemiyorum siz nasil basariyorsunuz . Öneriniz var mı