elifhuner bide bir evde senin benim param olmaması lazım bence . Öyle ayırt ettiğiniz için kocanızda benim paramı aileme veriyorum der geri çekilir. Bizim evimizde sen ben yok her ay paramız toplu olur krediler ödenir. İlk evlendiğimizde eşimin kredisi vardı bileziklerimi düğünümü hep krediyle halletti yani bende bekarken çekmiş olduğu krediyle evlendim , düğünü aile yapar ama hiç gram katkıları olmadı. Sonra noldu eşim askere gitti bedelli , yine ödedik , arabamızı yükselttik bunları bekarken asla yapamazdı hele askerliği asla babası ödeyemezdi . (Evliyken bedelli askerlik parasını ödeyen babalarda var amaa nerdee)) şuan ailemin verdiği evimiz var kiradan kurtulduk , arabamız var şükür durumları düzelttik düğün borcumuzu kapattık. Peki eşim bekarken bu hayatı yaşayabilir miydi hayır , babası bile hala kirada bu yaşta, çünkü birikim yapmamış. Benim maaşımda ondan yüksek mesela hiç ağzıma almadım benim param diye. Ama o da evimizden başka yere harcamaz daha tutumludur ben esirgemem harcarım . Ama senin paran bu benim param bu diye ayrı ayrı harcama olayı bana göre değil. Ha yeri gelince derim bende sende çalışıyoruz gece gündüz işe gidiyoruz diye