Nursan anladım isteseniz erken gebelik testi alın. Onu idrara batırıyorsunz ucunu hem erken olduğu için varsa net belli olur zaten. Hakkını zda hayırlısı olsun. Eğer varsa da kısmeti ile gelir kolay atlatırsınız inşallah 🤗 düşük riski yoksa emzirme de problem olmaz diyor kadın doğumcular. Tabi muayene olmakta fayda var isterseniz tıp merkezine gidin