sevimgulce bende uykuyu çok seven biriyim, bazıları erken kalkar üç dört saatlik uykuyla zinde hisseder, bende de tam tersi uyumazsam cok kötü oluyorum, en azından şöyle sabah 7.30a kadar falan uyusam yeter ,her gün 5 buçukta 6 da ayağa dikilmek, ve üstüne gece uyuyamadan dikilmek beni de çok yoruyor, bizimki sallanmadan da uyumaz, başında nobetlesiyoruz babası ve ben😂