Seymacrak51 Bugün dişime Kanal tedavisi yaptırmak zorunda kaldım ve uyuşturmak için iğne yapıldı. Diş hekimim 4saat sonra sütü sağip dökün daha sonra emzirebilirsiniz dedi. Fakat şu an geç saat olduğu için göğüs pompası bulamadım daha önce de almamıştım. Sağım işlemini nasıl yapmalıyım ve ne kadar sagmam yeterli olacaktır. Bilgi verir misiniz teşekkürler
Onedroplove Seymacrak51 göğsünüz boşalana kadar sağın dökün sonra emzirebilirsiniz ben doktora gitmeden sütümü sağıp gittim sonra hemen boşalıyor zaten
Nereidd Seymacrak51 bebek ne kadarlık? Eğer memeler terbiye okuduysa sağmadan da verebilirsiniz. Zaten depolamıyor çünkü sütü, bebek emerken o anda üretiyor. Hem memedeki süt de o sürede temizleniyor. Geçmiş olsun
Alyask Seymacrak51 bende kanal tedavısı yaptırdım aslında 8 saatte atılıyomus Morfın vücuttan ama doktorum 4 saat emzırme dedı bende sagdım sonra emzırdım 4 saat beklemıstım
GmzSnn Seymacrak51 bende diş tedawisi görüyorum ama anestezide demedi hiç sadece hamileyken röntgen çekmiyodu
Onedroplove Seymacrak51 eğerki hep öyle çıkıyorsa yeterli Yok siz az sağdıysanız biraz daha sağın zaten bittiği zaman gelmiyor
Haribo Bende kanal tedavisi yaptırdım ama doktorum hic bir yan etkisi yok emzirebilirsiniz dedi. Ama icim rahat etmez derseniz 2 saat sonra sagip da emzirebilirsiniz dedi.
Seymacrak51 Haribo umarım öyledir bende 4saat bekleyip sagdim daha sonra emzirmeye devam ettim. İçim biraz daha rahatladı siz böyle diyince teşekürler
Seymacrak51 Nereidd bebeğim 1ay 27 günlük. Daha önce hiç sagmadigim için bilemiyorum normalde kaç CC süt vardı
Seymacrak51 Onedroplove daha önce hiç sağım yapmadığım için bilmiyorum ama daha fazla gelmedi zaten umarım yeterli olmuştur teşekkürler.