Kurabiyeannesi Arkadaşlar yardımcı olabilirmisiniz kalıpları nasıldır ? Malesef virüs yüzünden çıkamıyorum online alıyorum malum kış doğunca gün yüzü göremeden yaza geçtik :) bebeğim 6 aylık oldu bugün ve 9,5 kg hangi beden aralığını seçmeliyim teşekkürler 😘
-erCansu- Kurabiyeannesi kalıplari büyük tam kendi bedenini alin cm leri yaziyor zzaten yinede biraz bol olabilir 😅
Ates_mami Kurabiyeannesi vallahi canım her marka her beden kalıp değişiyor. Bende hep h&m alıyorum. Ama Online da beden bana farklı geldi. Yani yaş kg olarak alınmıyor. 104.98 gibi cm ölçüsü olarak. Kafam karıştı benimde 😊birazdan h&m e gideceğim. İstersen senin için bedene bakabilirim
Kuzucukunanasi Kurabiyeannesi kalıpları biraz büyük benim oğlan da Geçen yaz haziranda 6 aylık oldu iki tane tulum almıştım biraz bol ve uzundu ama ben bebeklere hafif bol kıyafeti yakistiriyorum sorun duruyorlar, bence 6-9ay alın
Sssebnem87 Merhaba.benimde kizim 9.5 kilo 80 cm ler bu yaz tam olur 86 cm 12-18 ay oluyor.Boylari bayaği uzun.
Ates_mami Kurabiyeannesi canım baktım. 3-6 ve 6-9 ay kategorisi var. Ama 9,5 kiloya senin 6-9 Ay almanız lazım. 86-92 beden olarak geçiyor sitesinde. Kalıpları küçük. Oğlum 3 yaşında. 4 yaş aldım ben. Yani 107 olarak geçiyor oda o bile bol yani. Seneye de giyer artık 😊
Zeynep35_ Kurabiyeannesi aslında modele gore degısıyor almak ıstedıgınız urunun altına bakarsanız cogunda degerlendırmeler var ornek olarak beden buyuk tam ya da kucuk gıbı yorumlar ve degrrlendırmeler var
Ozgeb Ben sürekli alırım bu markayı ve bedenleri çok büyük özellikle alt kategori çok büyük oluyor. Boy ölçüsüne göre alın. Benim kızım 20aylık 86 cm 12 kilo hala 1 yıl önce aldığım 9-12 aylık gömleği giydirebiliyorum