damlac Arkadaşlar 5 günlük bebeğimde sarılık çıktı. Doğum yaptığım hastanenin çocuk doktorundan asla memnun kalmadım. Bana iyi bir çocuk doktoru önerilecek biri varsa çok mutlu olurum
Ozge23 damlac kartal vera hastanesinde doğum yaptım çocuk doktoru Senem Tufan hanım var hala kontrole oraya götürüyorum gayet memnunum
Elfthkn Pendik e5teki Medical park hastanesinde Necla Yüce var bende uzun arayışlar sonucu karar kıldım kesinlikle memnun kalırsınız 🙏🏻