damlac öncelikle kendinizi bi rahatlatın. Durum çok kötü falan değil. Çoğu bebekte oluyor sarılık. Benm bebeğim 33 günlük sarılığı tekrar arttı. Anne sütünden de oluyormuş. Değerler 19 20 falan olunca ışın tedavisi uygulanıyor. Bebeğinize süt geliyor mu ona dikkat edin. Emerken sık yutkunuyorsa, emdikten sonra ağlamıyorsa doyuyor demektir. Panik yapmayın lütfen bu da sütünüzün kesilmesine neden olablir. Mama da verin ek olarak kilo alımını destekler. Sarılkk için şekerli su vereblirsiniz, florasan ışığna yatrablirsniz veya sabah saatlernde gübeş ışığında yatırablirsniz. Bebeğiniz bunu atlatabilecek kadar güçlü hiç korkmayın. Benm kızım hem erkenndoğdu hemde kçük doğdu. Ona ramen iyi drumdayız 😊