Mom420 Kızlar oğlumun süt alerjisi var. İki seferdir doktor zaditen verdi kullanırsam döküntü çıkarmıyor mu ? bu ilacı kullanan var mı
Egemre Mom420 bizde alerji icin kullaniyoruz ama 3 gün pespese 6 damla demisti doktorumuz sürekli kullanma demisti her hafta 3 gün veriyorum bi zarar görmedim
Mom420 Zaditenin nasıl etkisi olblr bebegme zararı olur mu 6 aylıkkn verdi tekrar gttgöde yine vermiş şuan 8 aylığız.
Egemre 2lokummannesiii bilmiyorum canım sebebini sormadım ama özellikle 3 gün kullan dedi. Kutuyada o sekilde yazılıydı ben her zaman kullanmıyorum bazen ayda bi kere 3 gün kullaniyorum yüzü kötü oldukca . Demekki sürekli kullanima uygun bi damla degil
2lokummannesiii Egemre olabilir ben kullanıyordum Her gece şimdi de kullanıyorum bakalım geçsin kullanmıcam