ilknurgoksu Talhaveasel yaa teşekkürler bayram sonu gideyim duruma göre daha sonra tekrar giderim 🦋teşekkürler
ilknurgoksu Meliseenur ayy herkes de yattı diyor çok kafam karıştı 💆🏻♀️Bayram sonu gidip bakacağım 🦋
Taze_annee ilknurgoksu bizde de aynı yazyurdu gttim aldım yatmıştı ama burda eşine vermiyolar yazmslardi
_elsm_ bimohr1406 benim eşim kamu görevlisi diye vermediler 200 TL yi sadece 300 TL alabiliyormuşuz acaba tüm memurlar için mi geçerli anlamadım
Bayrakoglu69 _elsm_ evet benimde eşim memur olduğu için alamadık. Hastanedeki hemşire söylemişti bunu bize eşiniz memursa alamıyorsunuz diye 🙏 doğum yardımı da 50 gün oldu Ben doğum yapalı hala ödeme aşamasında yazıyor bilemedim ki yattı mı yatmadı mı 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
bimohr1406 _elsm_ benim eşim memur değil özel bir şirkette sigortalı çalışıyor verdiler hastaneden başvuru yapmak gerekiyor
Rumeysa34 ilknurgoksu ya ben doğum yapalı 5 ay oldu ve başvurmadım nasıl olacak şimdi başvursam alabilir miyim
bself33 Rumeysa34 evet alabilirsiniz öncelikle eşiniz çalışıyorsa işyerine çocuğunuda eklettiriyor sigorta kısmına vs daha sonrada aile sosyal politikalar bakanlığıni arıyorsunuz başvuru yapıyorsunuz onlar sizi gerekli birime yonlendiriyor
HafsaErva00 Benim 1 buçuk ay sonra yattı eşime vermişlerdi ben gitmedim almaya. Belki de arkadaşların dediği gibi eşe vermiyorlar. Bizim bi tanıdığımız vardı o yardımcı oldu
TalentedMom ilknurgoksu evet çekebilirsin anlamına geliyor istersen PTT çağrı merkezini arayıp sor söylüyor zaten gidip çekebilirsiniz diye
bself33 ilknurgoksu evet para yatmış ama eşiniz alamaz sizin kimliginizle gidip çekmeniz gerekiyor adınıza yattığı için..
fistikcisahap ilknurgoksu bindi de böyle yazıyordu mahallemde ki PTT ısrarla vermemekte kararlıydı ama merkez PTT sorgusuz sualsiz verdi bide benim imzamı aldılar eşinize verirler mi bilemem
omerege2210 ilknurgoksu SGK’nın Çağrı Merkezi’ni arayarak öğrenebilirsiniz. Muhtemelen yatmıştır. Benim de ödeme aşamasında dediği için bekledim sonra arayıp yattığını öğrendim ama ertesi gün salgın çıktı 😱 Maalesef gidip alamadım 😕
Beyzazeynep Bayrakoglu69 benim esimde memur bende de boyle yaziyor gidip cekmeyi denesem mi ki diyorum bende yatti mi yatmadi mi bilemiyorum ya anlayamadim
Begum0702 ilknurgoksu bu parayı alabilmek için başvuru yapmak gerekiyor mu ve gerekiyorsa belli bir süresi var mı , nereye başvuru yapılıyor
ilknurgoksu Begum0702 doğum raporu ile doğumdan hemen sonradan kaymakamlığa başvuru yaptık ama süresi ne kadar bilmiyorum internetten daha detaylı Bilgi alabilirsiniz 🦋
Bayrakoglu69 Beyzazeynep bende bugün gidip bakıcam arabayla götürecek eşim sorup cıkıcam hemen . Haber veririm çekebilirsem 👏🏻
Bayrakoglu69 Beyzazeynep gittim cektim herhangi bi sıkıntı çıkmadı . E devlette Ödeme aşamasında yazıyordu gittim merkez PTT ye cektim parayı 👏🏻