Hafsa1255 Selam arkadaşlar kızım 3 ay 20 günlük son zamanlarda elleri sürekli gözlerinde ya ovusturuyor ya da sertçe bastırıyor. Gözleri mi ağrıyor yoksa normal mi acaba?
Arzuuuu Hafsa1255 benim kızım uykusu gelince Öyle yapıyor hatta uyku vakti geçince sizin de böyle bişey olabilir
Hafsa1255 Uyku zamanında da yapıyor ama uykusu olmadığında kendi kendine oynarken de yapıyor kızarıyor gözleri hep engellemeye çalışıyorum. Fırsat bulunca yapıyor tekrar 🙂 O yüzden suphelendım bende
Ayaz16 Benim oğlumda da var aynı sorun 2.5 aylık devamlı gözlerini ovuşturuyor bende merak etmiştim neden yaptığını teşekkür ederim kızlar sayenizde öprenmiş oldum😊
Dorukannesi Hafsa1255 uykusu gelince yapar ama benimki her zaman yapiyor cunku uyukusu var ama uyumuyor
Bebegimm Sadece uykuya yormamak gerek bence sürekli yapıyorsa doktora başvurmak en iyisi. Belki enfeksiyondur belki alerji yaptı bebeğine bişey