Aselinannesii6 ben hep kendi yatağında yatırıyorum, aynı oda, aynı mekan. Gündüz gün ışığı oluyor gece hafif loş. Gece gündüz ayrımını bebekler bir süre sonra yapabiliyorlar kendi kendilerine, bu benim görüşüm. Özel olarak daha karanlık yapmak için uğraşmadım açıkçası, kızım 3 aylık. Diğer aylarda ihtiyacımız olur mu bilemiyorum.