Benim oğlum doğduğundan beri aynı o şekildeydi , mosmor oluyordu ıkınıyordu , uyurken bile ıkınıyordu , sabahlara kadar saat başı uyanıyordu , bi k doktora gittik gaz çıktı akciğer filmi çekildi , ilaç verdiler yine aynı, bi gün tıp fakültesi hastahanesine gittik, doktor her yerine baktı bir de ne görsün pipisinin ucu küçükmüş meğerse çiş yaparken çok acıyormuş zorlanıyormuş acil sünnet ettirin dediler , 40 ından sonra hemen gittik sünnet ettirdik , çok şükür bebeğim aynı gün rahatladı fark etti çişleri daha şiddetli ve rahat yapabiliyor gözümle gözlemledim. Belki sorun bu da olabilir ama yine de belli olmaz benimkisi fikir sadece aklınızda olsun bi doktora gittiğinizde baktırın kontrol amaçlı . Yavrum iyi şimdi çok şükür 6 aylık olduk bile