Gamzem12_y Sözde ücretsiz izindeyim herkesin ayın 8inde yattı ama benim hala yatmadı Bayram ağzı beş parasız kaldık yine
Mom62636362 Gamzem12_y iş yerinizle iletişime geçtiniz mi? Belki başvurmamışlardır, sms gelmesi lazım
ilknurgoksu Gamzem12_y arkadaşımında ayın 8inde yattı canım İş yerinizle iletişime geçtiniz mi veya İŞKURu arayın
Mom62636362 Gamzem12_y bir bit yeniği var gibi geldi işin içinde açıkçası, çünkü bu bir yardım değil ki kimilerine çıksın kimilerine çıkmasın.. İş yerinizden başka çalışanlarla konuştunuz mu, sizinle aynı durumda olan vardır belki
ilknurgoksu Gamzem12_y allah allah herkese 2.mebla yatıcak neredeyse ama bilemedim iş yerinizde sizden başka çalışanlara yatmış mı tek sizin mi yatmadı
Gamzem12_y Mom62636362 defalarca aradım başvurduk diyor e devlette de sgk dökümne bakınca Nisan ayı ücretsiz izin diye kodlanmış bilmiyorum deli olacam