Merhaba canım anneler🌺 14 gün önce doğal doğumla oğlumu dünyaya getirdim, doğum jeli kullanıldığı için içerden de dışardan da hiç dikişim olmadan doğumum gerçekleşti. Şu an 14. Gün ve kanamam azalarak bitti. E hani bu 40 gün sürecekti? Dikişsiz olmasının bunda bi etkisi var mıdır yoksa bitmemiş midir yeniden başlar mı? Kanaması duraksayıp devam edenler olduysa beni bilgilendirirse mutlu olurum,sevgiler 🌺