melasya 1 yasinda oglumun kolunun ic kisminda ara ara kizaran ici kabarik bisey cikiyo.alerji olabilirmi foto yuklemeye calisicam yuklenir ins https://imgyukle.com/i/yVIPhI https://imgyukle.com/i/yVIk8f
Yusufunminikannesi melasya benim de bebeğim 4 aylık böyle bisi cıktı kuru hafif kabarık bağrında cıktı nedir acaba
Eserkaracan melasya benim.oglum 4 buçuk yaşında benim oğlumda da var ve ne zaman güneşe çıkarsam öyle oluyor sanırım sıcağa güneşe alerjisi var
Eserkaracan Yusufunminikannesi benim oğlumda öyle güneş gören yerleri hep kırmızı iri benek benek lekeler oluşuyor daha 4 buçuk aylik
melasya Yusufunminikannesi tam net cekememisim kirmizinin icinde bocek sokmus gibi kabarti var uykudan uyaninca oluyo genelde sonra sonuyo bazen cok buyuk bazen kucuk