Ilknurmiracdegerli Kizlar biz 23 unde 2 aylik olucaz kontrole gittik gecen hafta kilosuna falan bakmak icin hersey normal ama sormayi unuttum doktora yapmamiz gereken testler falan varmi
Azizeguney Ilknurmiracdegerli Kalça çıkıklığı testi 1. Ayda yapılıyor size yapın demediler mi o zaman ?
Ilknurmiracdegerli hira5bugra- kalca cikigi yaptirdik gorme testini yaptirmadik ama gordugunu farkedioruz yanindan ayrilinca arkamdan bakior nereye gecsem gozuyle takip.edior gulumsuor
Ilknurmiracdegerli Ikrazumra19 kalca cikigini yaptik isitme testini dogunca yaptilar gene mi yapilior
Ygzmomss Ilknurmiracdegerli hayır yaptırdıysanız tamam bu kadar görme testine de daha var doktorumuz 5,6. Aylarda gelin demişti onun için ama ben götürmedim ortalığın halinden eline bir cisim al takip ettir öyle fark edersin ortalık düzelince de rutin göz muanesini yaptırırsın☺️
hira5bugra- Ilknurmiracdegerli bize doktor 2 aylık olduğunda gel demişti virüssen dolayı gidememiştik
Elifum Ilknurmiracdegerli ilk ayda görme be duyma testi oluyor 3 aylığa yakında kalça çıkıklığı testi oluyor hatırladığım kadarıyla başka da Bi test yapılmıyor zaten aşılarda devam 2 yaşına kadar o kadarcık