Miray_1998 9 aylıkken ne asısı olunuyo bize hemsıre hıc demedi 6aylık asıdan sonra 1 yas asısı var dedi sadece kızım 9 aya grcek ama bze bsy soylenmedı
Dilekb Miray_1998 şuan kampanyada kizamik varmis. Normalde 1 yaşında yapiliyormus. Ben onu yaptıracağım ama yarın yine sağlık ocağını arayıp sorucam. Şimdi yaptirsak 1yasinda yine yaptircaz mi diye.. yani şuan yapılan zorunlu değil..
ebrualp habibe_kzlkaya merhaba u aralar dısten dolayı veriyorum zaten yıne verebilirim huzırsuzlanırsa
gamzemustafa Miray_1998 bize 6.ay aşısını yaparken söyledi 9.ay da kızamık aşısı var diye hemşireniz neden bilgi vermedi acaba devlet karşılıyor sonuçta bence tekrar arayıp söyleyin