Merhabalar canım anneler. 6 ay 22 günlük çok şükür ki iştahlı bir oğlum var fakat sebze ağırlıklı yiyoruz her seyden tatsın istiyorum. Pirinç irmik hiç yemedik mesela yulaf ekliyorum genelde ogunlerine kahvaltmzda yumurta oluyor mutlaka , bazen akşam için kiymali sebze yemekleri ve bolca meyveli el yapımı yogurt yiyoruz . Kilomuz 7800 civarında. Boyu 68 . Bana gore yediklerine rağmen dha tombik olmalı gbi geliyor . Acaba yediklerimzn degeri mu düşük bilemedim. Sizin menulerinz nasil acaba paylasrsaniz cok sevinirim 🌼🌼🌼