Yusufunminikannesi Kızlar anne sütü arttırici bitki çayı olarak ne içiyorsunuz ben rezene içiyorum ancak sıkıldım sürekli aynı taddan başka var mıdır
Deniz00 Yusufunminikannesi Gebe anne diye instagram adı yapmur ateş diyr bi ebeyş takip edyrm sayfasında süt attırma öayo var bakın isterseniz 6 çeşit ben doğumdan beri kullanyrm gaza uykuya bebeğin sakinleşmesine süte fazlasıyla iyi geliyor
Deniz00 Yusufunminikannesi kullanıcı adı Gebe Anne adı Yağmur Ateş vakıo emin olöak isterseniz diyr yazyrm
Edanaz Yusufunminikannesi rezeneyi ilk zamanlar ictim ama uyku yapiyo diye biraktim simdi sütüm azaliyo gibi geliyo tekrar basladim bide bebegide uyutuyoms sanirim tedirgin oldum etkisini gördünüz mu sut arttirimi konusunda ?
Deniz00 Yusufunminikannesi Benim 3 kavanozum bu alıp karıştırıyorun sonra büyük kavanozuma koyuyorum sabah öğle akşam günde 3 def içiyorum tadu kokusu çok güzel kendi ablam bi çok kişi kullanyr sizin tercihiniz tabi
hira5bugra- Yusufunminikannesi ısırgan otu çayı anason ve papatya çayı 👍🏻 Papatya çayı rahatlatıyor birde
Tprk1802 Yusufunminikannesi çok rezene içmeyin bebeği uyutur sarhoş eder. Mecbur kaldıkça bir çay bardağı en fazla
Limonlusu Yusufunminikannesi dereotu iyi süt arttırıyor 😊 bir de gece yapmadan önce hamilelikte kalma demir ilacını içiyorum bol bol süt her yer 😊